>

Åh så Nice!

Sitter i soffan, knaprar på några pinnar och NJUTER av min fina nya lght ;-)
Nej men iaf nytt fint i alla fönster i tv slash sovrum.
Känns nästan overkligt, är så nöjd som jag kan bli ! Har verkligen fått det precis som jag drömt om.
Rätt stil, enhetligt och med bra accesoarer och ja mitt i prick.

Har ägnat hela dagen åt att stryka gardiner och trä i såna metallgrejer som man har i Veckbandslängder för att få rätta vecken och hängt upp och donat.



Nova har varit på dagis.
Blev byte av dag för henne så hon ska dit imorn med, ledig torsdag & fredag istället.
Lång helg.
På fredag blir det 2 års kalas för Wilde godingen :-)
Jisses vad tiden går fort!!

Mina nya fina fräna knivar;-)

Och schyssta skärbrädor med så klart.

Sov gott nu, det ska jag iaf;-)
Mli.

Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: