>

God kväll

Kikare på tv4-Horton. Varför visar dom barnfilmer så där sent!? Gjorde det igår med har jag för mig.

Var på ams förut och skrev under papper inför kursstart så nu inväntar jag bara infobrev med schema m.m.
Hoppas det kommer snart så jag kan fixa med barnomsorgen.

Känns skönt iaf. Nu drar allvaret igång på riktigt snart. Rutiner för både mig och Nova:-) Ska bli lovely!

Har haft spänningshuvudvärk i några dagar nu, smörjde in med tigerbalasam nyss och tänk att jag ångrar mig lika mkt varje gång. Det bränner och känns iskallt som attan.. Råkade ta mig i ansiktet med som tur hade jag tvätta händerna så det känns inte längre;-)

Handlade på Netto förut och hittade denna klockan som jag var tvungen att köpa.
äntligen ny klocka i vardagsrummet/sovrummet!

Haha som alltid. Borde kanske tänka på hur jag fotar så jag lär mig när det blir fel ;-)

Åh snälla någon kan inte mina nya gardiner komma imorn då !!!
Vill greja och fixa här hemma.
Håller iaf tummarna.

Ha en mysigt kväll!
Mli
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: