>

Känslan när man

Upptäcker att det går att ändra tangentbord på tlfn och att det går att få andra teckensnitt haha lite efter men lycka!!

Novas syster har varit här idag. Jätte kul!!
Fikade och Nova visade alla sina saker och var jätte nöjd :-)
Hon hann somna när vi följde Levina till bussen och när vi kom hem sen så gick nova och kollade efter henne. Trodde att hon var kvar. Får nog bli en tur tillK-stad innan Levina åker hem så dom får träffas igen.

Gick hem och lagade mat, efter det blev det en sväng till ungdomsmottagningen och fixade recept plus tid för inrättning av hormonspiral. Velat göra det länge men segt att ta sig för att fixa. Men lika bra att ordna när jag fortfarande är under 25 för sen blir de dubbelt upp i pris.

Gick hem en sväng till Emma, en tjej som jag känt sen länge tillbaks, har bott grannar för många år sen med. Jag och Emma fikade och barnen busade. Full rulle kan jag lova;-)

Pappa/morfar och Helena kikade förbi här hemma en sväng på kvällen med.
Känner mig ganska effektiv;-)

Film nu- Pusher 3, (dansk film).

Förbi ams imorn och skriva under lite papper inför plugg. Inte långt kvar nu!

G'nit Sweet dreams!
Mli
Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh va snyggt de blev dessutom :) supernöjd med min. Ska testa o ta ner nåt annat me :) kram

2013-01-03 @ 07:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: