>

A Pretty Good Day.

Nova har äntligen somnat. Aningen övertrött.

Vi har varit i K-stad idag, jag och Nova. och hälsat på hennes farmor som vi inte har träffat på ett tag. Var riktigt kul :-)

Skulle köpa skor med var det tänkt men hann inte med det. Glömde bort att det var lördag- affärerna stänger vid fyra^^
Men hann iaf in på Pop och HM som planerat. Färgstarkt kan man säga ;-)

Kameran hade lite svårt att ta upp den blå färgen ordentligt men den är mer turkos . Ser ut som linnet har rätt färg iaf ;-) Nöjd med bådas!

Men är lite lite sne över att jag inte hann köpa skor. Det var egentligen det viktigaste. Funderar på om jag ska ta en tur efter jobbet nån dag och bara åka fram och tillbaks själv och enbart för att köpa skor.
Ja vi får se, det lär ni med ;-)

Låter som det kan bli livat här på bryggerigatan ikväll ^^ Vår-marten här i Säffle idag vilket betyder fest ikväll, för väldigt många.
Avstängt i stan och omdirigerat till vår gata istället, plus hela härliga stora Ica parkeringen som det kan "hängas på".
Ok Ok , det är inte ofta det är väsen här så får bara ta det. Folk måste väll få ha kul med antar jag Hehe ;-)
Men dock ändå.

Ha en mysig kväll ni som liksom jag är hemma och myser och ni som är ute, ha så kul, Spy för helvetet inte på min gata bara!

XoXo Mli.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: