>

fortsättningen på g'nite ^^

Vet inte riktigt vad som hände med förra inlägget^^

Vet inte riktigt vad jag skulle skriva heller^^

All tvätt fixad. Skönt.

Åker till stugan på fredag. På söndag blir det en dags tur till Oslo på min kusin konfirmation :-)

Å ska bli riktigt skönt att åka till stugan. Var ett tag sen nu. Är bland de bästa som finns. Är mkt trygghet och positivitet förknippat med den platsen <3

Praktiken går framåt. Blir mer och mer delaktig i allt. Trivs hur bra som helst, med både jobb och kamrater. Har suttit i kassan själv idag. Gick ganska bra , tror jag. Men lite nojig blir jag ändå att nått blivit fel. det märks ju först när kassan ska räknas^^
Tyckte jag var noga och så iaf.

Sov gott. Det ska jag.

XoXo Mli.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: