>

Hipp hipp hurra !!

Idag fyller Nova 2 år ! mammas älskling <3



Tar en lugn morgon. slappar fortfarande i soffan. kollar på barnkanalen.
Ska snart göra frukost.

Sen blir det full rulle. Fixa och greja i ordning till Novas kalas. Blir för närmsta familjen, tycker det räcker gott och väl:-)
folket kommer vid tre. Innan dess ska det hinnas dammsuga, piffas med lite ballonger och pynt, duscha och fixa båda, göra glasståg och fixa med allt fika:-)
Slänger upp bilder imorn. Ni måste få se tåget ! :-)

ska bli kul, längtar tills jag kan ge Nova sitt stora paket, som är ett rosa Hello Kitty släp till hennes rosa samma Bobby Car :-D Tror hon kommer bli glad, då kan ju dockan åka med också Hehe :-)

Andas bara positivt idag. Det är dags att skapa fina minnen och låta dom ta plats istället. .

Vill inte behöva känna det där såret rispas upp varje gång. Det är inte värt det. har slösat tillräckligt med tid på det ändå. Det som hänt har hänt, det går inte att ändra på. Vill verkligen att Novas födelsedag enbart ska vara förknippat med glädje och lycka.

Har varit 2 kämpiga år. . Önskar jag hade gjort annorlunda. önskar jag hade lyssnat till mig själv tidigare. Men i slutändan kommer allt slit vara värt det. Och då kan jag stolt titta tillbaks och se att jag faktiskt klarade av detta med.

Jag är så lycklig att jag har denna lilla fina tjej i mitt liv. Hon är det bästa som hänt. Vill aldrig vara utan henne <3

Nova Anna Lundkvist Mattsson 11-05-01
mamma älskar dig mest i hela världen, du är det finaste som finns. Grattis på din dag <3

Ha en fin dag, det ska vi!
Mli.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: