>

Later on, H and M.

Ligger i sängen. Måste sova ganska nu direkt.
Kommer vara död imorn annars.

Tänkte bara kika in en snabbis och lägga upp en bild. Sa ju att jag skulle "skryta" lite om vad som var i mitt hm paket.

ser lite tråkigt ut men fint Irl.
Båda byxorna är ankel långa. linnet är med spetsgrejs fram. syns inte nått vidare, iaf inte från mobil.
Köpte ett par beiga fina chinos med jätte sött bälte, till Nova med :-)

Fick förresten en katalog från dom idag. . dumma dom. Allt jag hörde var, vill ha, vill ha, vill ha, måste ha, måste ha osv osv^^

Nej nu ni mina vänner ska jag stänga igenom dom blå.

Sov gott!
Mli.

Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det fick jag med höra om katalogen, köpa den, Wilde köpa, wilde ha, blixten mqueen!!!!

2013-05-15 @ 06:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: