>

•○●☆●○•°2014°•○●☆●○•

Ett nytt år, 2014.

Säger varje år att hoppas detta året blir bättre än föregående år.
Men lika förbaskat när året går mot sitt slut och man tänker tillbaks så är det samma sak varje år. Tid som går. tid som slösas bort på skit, på att må dåligt, på att sitta fast, nederlag, besvikelser, maktlöshet, känslan av att eländet aldrig tar slut, att livet slösas bort på att just inte leva livet.

Men trots allt. Säger det igen. Hoppas 2014 blir ett bättre år än tidigare år.
Ska göra allt i min makt för att göra detta året till ett år fullt av mer positiva saker än negativa.

Med min lilla tjej vid min sida så går allt!
Min anledning att andas, leva och fortsätta kämpa vidare.

Har haft en fin och mysig jul i stugan med Nova, pappa och pissen.
Och en jätte bra nyår med mamma, Tommie, hemma hos Micke & Ellen m.fam i Gbg.

Och sommaren som varit, vilken sommar!
Hur många fina dagar som helst med värme, solen och bad. Grillkvällar mm.
Den sommaren behövdes av många anledningar!













Vi välkomnar det nya året med några dagars ledighet till och dom ska vi ta vara på, på bästa sätt!

Ha en mysig kväll. Det ska vi ha :)
Mli.
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: