>

Time to realize the future is here,, eller;)

Bara natt svammel^^

Imorn bär det av till karlstad med Sandra och Wilde bus, (Nova med så klart), dags för årets upplaga av barnmässan:-)
Är lite av en tradition vid det här laget ;-)
Ser fram emot dagen och ännu mer sällskapet, hinner liksom inte ses så ofta så gäller att ta vara på tillfällena:-)

Köpte "ny/begagnad" tv idag, en panasonic vierra 42", större, bättre o nyare än den jag har så jag är nöjd!
Imorn efter k-d får det nog bli pysselkväll här hemma, är barnledig så får väll passa på.


Gjorde nått riktigt bra idag! Var förbi skolan och lämnade in ansökan till omvårdnadsprogrammet, bara att vänta på antagningsbesked nu då,, som inte kommer förän i början på juni... Låång tid kvar, vill veta nu!
Håll tummarna för mig! ;-)

Nej nu måste jag nog sova, blir en tidig morgon!
Sov gott!
Mli<3

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: